مأوا

فَأَیْنَمَا تُوَلُّواْ فَثَمَّ وَجْهُ الله
مأوا

صــد بـار لــب گـشـودم و بــیـرون نـــریـختم
خــون‌ها که مـوج می‌زنـد از سیــنه تا لـــبم

مأوا

فَأَیْنَمَا تُوَلُّواْ فَثَمَّ وَجْهُ الله

و ثبّت لی قدم صدق...

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۵ ق.ظ

مسئول کاروان تاکید داشت که حتی‌المقدور از کوله‌پشتی سبک استفاده کنید؛ خنده‌م گرفت...پس سنگینی دلم را چه کنم؟!


ای کاش این سفر را پایانی نباشد...

 

 

#قافله_عاشقی_94

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۶
سیدامیر علوی

نظرات  (۳)

۱۱ آذر ۹۴ ، ۰۱:۰۹ مهدی نرم دست لطفی
زیباترین پستت هست.
تبارک الله.
پاسخ:
الآن حال دادی یا ضدحال؟!-:))
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۱ سراجا منیرا
جای ما خالی...
پاسخ:
خیلی!
ممنون از اینکه قابل می دونید و نظر میدید

بقول چاووشی:

روزی که نماند دگری بر سر کویت
دانی که ز اغیار وفادارترم من

بر بی کسیه من نگر و چاره من کن
زان کس همه کس بی یارترم من

:-D
پاسخ:
امیر بی گزندی تو -:))
ارادت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی